OPETTAJAT

Opettajat

Jos olet kiinnostunut soittotunneista ota rohkeasti yhteyttä suoraan opettajaan. Tällähetkellä meillä toimii kuoro, bändi, muskari, laulu, piano, huilu ja viuluopettajia.

Henni Isojunno

Toiminnanjohtaja / piano

henni.isojunno@gmail.com

Hei kaikille! Minun on suuri ilo ja kunnia toimia Halikon musiikkiyhdistyksen toiminnanjohtajana! Ammatiltani olen pianisti ja pianonsoitonopettaja ja Halikon Musiikkiyhdistyksen toiminnassa olen ollut mukana pienestä muskarilaisesta lähtien.

Pianonsoiton opettajan työssäni olen kutsumusammatissani. On erittäin inspiroivaa tutkia ja opiskella musiikkia oppilaiden kanssa, sekä ihmetellä oppimista ja kehittymistä. Minulle on tärkeää myös oma taiteellinen työskentelyni. Koulutukseni olen saanut Sibelius-Akatemista, jossa opiskelin vuodet 2008-2014 valmistuen musiikin maisteriksi pääaineena esittävä sälveltaide. Musiikkipedagogin (Turku AMK) ja vapaan seästyksen opettajan paperit sain 2012-2013. Piano-oppilaakseni saattaa päästä Musiikkiyhdistyksen lisäksi myös Salon musiikkiopistossa, jossa opetan myös vapaan säestyksen pääaine opiskelijoita. Tervetuloa mukaan yhdistyksen toimintaan ja harrastamaan musiikkia!

Jemima Issa-Anttila

laulutunnit, muskari, kuorot

jemima.issa.anttila@gmail.com

Pia Ahonen

Muskari

040 0472013

pia.ahonen12@gmail.com

Emmi Vesterinen

PIANO

emmi.vesterinen@edu.turkuamk.fi

Riku Koski

Rummut/bändikurssi

riku.koski@gmail.com

Hei! Olen rumpujensoiton opettaja Riku Koski. Valmistuin pedagogiksi vuonna 2013 Helsingin Metropolia AMK:sta ja vuodesta 2015 lähtien olen opettanut Halikon Musiikkiyhdistyksellä rumpujen soittoa, sekä vetänyt bändikursseja. Opetuksen ohella keikkailen aktiivisesti mm. pop / rock-kokoonpanoissa.

Opetuksessa pidän tärkeänä, että opetus on monipuolista, ammattitaitoista sekä motivoivaa. Tervetuloa hienon harrastuksen pariin, joka voi johtaa uskomattoman pitkälle!

Janne Kuusinen

Piano / vapaasäestys

040 543 1951

jkuusine@gmail.com

Janne Kuusinen (s.1975) on salolainen musiikin, kuvan ja tekstin pyhässä poikkitaidekolminaisuudessa ankkuritta kelluva kulttuurin vapaaottelija, koulutukseltaan musiikin maisteri (SibA / musiikkikasvatuksen osasto).

Musiikissa hän saa elantonsa soittamisesta, vapaan säestyksen opettamisesta sekä sovittamisesta mm. Salon Seudun Harmonikkakerholle, jonka taiteellisena johtajana hän toimii. Omia kappaleitaan hän on levyttänyt kahden levyn verran, ja viime aikoina säveltänyt aktiivisesti suomalaisia runoja.

Sirpa Liinakari

Viulu

because@jippii.fi

Mirva Pasma